28 Ağustos 2011 Pazar

Bir Aşkta Böyle Biter

Evet 8 ay önce biri hayatıma girdi. Sadece basit bir selamla. Tanıştığımız gün face'den konuştuk. Üzgünmüş. Neye olduğunu söylemedi. Daha sonradan öğrendim o gün sevgilisinden ayrılmış. Bende Halil die biriyle çıkıyordum o sıralar. Ama sevmiyordum ne yalan söyliyim. Sonra biz bunla konuşmaktan çok zevk almaya başladık. Okuldan geldikten sonra işi gücü bırakıp bununla mesajlaşıyordum. Dersler kötü gitmeye başladı tabii. Bu bana iyi günde kötü günde yanında olcam diyip duruyordu. Bende inanmaya başladım buna. Sonra bir gün dediki ben senin şu Adana'ya gelim. Bende başta olmaz okuldan sonra bir yere gitmeye izin vermiyorlar dedim. Sonra ısrar edince kabul ettim. Okuldan kaçıp bunla buluşcaktım yanımdada Tuğba olucaktı-okuldan arkadaşım-. Biz bunla salak salak hayaller kuruyoz tabii. Merkez Parka gidicez, ordan cafe'ye gidicez... Okuldan arkadaşlarda gitme falan dediler ama o yarın gelicekti bile. Ben sabah kalkıp giyinip süsleniyorum tabii buda bana çok heyecanlıyım falan diyor. Sanki görücüye çıkıcaz bende o kadar yok en azından. Okula gittim. Öğle arasında kaçıcaz buda okulun önünde bizi beklicek. Öğle arası girdi benden çok Tuğba heyecanlanıyor. Çıkış kapısına gittik Ee tabi bir yalan uydurmak lazım bu kuzenim hastalanmış hemen çağırıyorlar buda benim akrabam dedi. O da yanındakine sence doğruyu mu diyor dedi. Doğrudur doğrudur diyip çıktık kapıdan . Bizde bir sevinç patlaması uçuyoruz hanii! Tabii yanımdaki ne göreceğini bilmiyor merak ediyor. Durağa gitmeden şöyle bir göz attık. 3 Adam var:  Biri 20'li yaşlarda salla değildir, Diğeri 40-50 arası bunuda geç, galiba diğeride O'ydu. Uzaktan pekte belli olmuyor ama resimdeki gibi işte. Biz bunla kikir kikir gitti durağa. Sonra merhabalaştık. Sohper ede ede yaklaşık 1 km yürüdük. Gideceğimiz yer Bici Bici'ci. Çocuk zaten yoldan gelmiş bir de yürüttüm o kadar. Oturduk ordan burdan konuştuk. Pek konuşmuyor doğrusu. Bizden çok Tuğba konuştu. Birazda konuşkan tabii. Sonra geri dönüp Lüneparka uğradık. Pek bişey yok zaten gondola binelim dedik. Sonra ben köşeye oturup bunları yanyana getirdim. 1. Turda Tuğba'nın bağırışlarından benimkiler duyulmadı. Ama nasıl korkmuş bir de aşağıda oturanlara tükürmeseymiş iyiydi. 2.Turda en azından daha sessizdi. sonra gölün yanına gidip çekirdek çittik. Yorucu ama eğlenceli bir gündü. Eve gidince dikili gittim. Hiç planladığımız gibi olmasada güzel bir gündü. O günden sonra daha yakınlaştık tabii. Hatta ben bundan hoşlanmaya başlamıştım bile. Onunda hoşlandığını biliyordumda söyleyemiyordu işte. Birgün bunun duvarına girdim ilişkisi var olarak değişirmiş. Tabi şaşırdım ben. O zamanlar pek giremiyordum nete hayırlı olsun falan dedim. Kıskanmıştım. yaklaşık 10 gün sonra ilişkisi yok yazdı bu sefer bende anlamadım tabi kimle çıkıyor acaba diye kimle çıktığınıda sormamıştım. O günün akşamı ona hoşlandığımı söyledim. O pek birşey diyemedi. Ben sandım hoşlanmıyor bu benden. 20 gün faceye girmedim. Yazılı bahanesiyle. 16 haziran benim doğumgünümde gelen mesajları cevaplıyayım diye girdim. Sana bir şey dicem diyip bana çıkma teklifi etti. Hayatımın belki en mutlu günüydü. O gün baya konuştuk. İtiraf etti tabi benle buluştuğundan beri aşıkmış. Uyuyamadım gece sevinçten. Böyle devam ettik 1ay. Bu benden soğumaya mı çalışıyorsun gibi bişeyler geveledi. Ah bu erkekler hep götünden anlar zaten. Benim net ve tel gidince pek konuşamadık bunla. Ondan sandı zaar. 15 gün sonra ayrılmak istiyorum dedi pek ilgilenemiyordum zaten. Ben yinede geri döndürdüm isteğinden. daha sonra bunun arkadaşlarından gıcık kapmaya başladım. Hele kardeşinden yanımda olsa parçalarım hani. Gerizekalı. Zaten tel de yoktu net de. Ben buna bir ayrılık mesajı yazıp çıktım. Daha sonra sana cevap yazmaya bile değimez diyip çıktı bende engelledim. Açıkçası hiç mutlu değildim seviyordum çünkü onu. Ama bitmesi gerekiyordu. Ayrıldıktan 2hafta sonra bendeki engeli kaldırıp mesaj atmış. Kimseyi sevmemyi öğrettin bana kadir gecesinde sana intizar edicem falan diye. Bende ne yaptıysam sana hayatından çıktım o kadar diye. Profiline baktım. Ayrıldığımız günden 5-6 gün sonra başka birini bulmuşta çııkıyor bile.

4 yorum:

  1. Ben de sevgilimle facebooktan tanıştım ve ilk buluşmamda lunaparka gitmiştik. sen kaç yaşındasın bilmiyorum ama benimkinin küçük versiyonu gibi geldi.. blogumu takip edersen az çok fikir edinirsin.. ilk başlık mesela bloga ilk başladığımda yazdığım '' NEtten indirdiğim adam'' diye başlıyor incelemeni isterim. ve Erkek milleti bu kızım gider başkasını bulur... güvenmiceksin hiçbirine..

    YanıtlaSil
  2. Aynen bacım ya sinirlerimi bozdu çocuk kısa değil maymun suratlı :D Şimdide profil resmine allah rızası için El Fatiha yazmış :D
    Tamam vaktim pek yok şimdi takip ederim blogunu :)

    YanıtlaSil
  3. Sen de altına yorum yapsaydın ''3 kulfu bir elham okudum senin için'' diye:)

    YanıtlaSil
  4. :D Yok çıkardım arkadaşlıktan birde engelledim :D Çocuk biri beni terketsede depresyona girseydim istiyor heralde

    YanıtlaSil

Yorumunu emanet etti ve gitti