13 Ocak 2012 Cuma

Hz. Aişe (r.a) Kitabından Notlar

    Evet arkadaşlar, Adana'da kitap fuarı açıldı ve ben bu kitabı oldukça düşük bir fiyata aldım. Ayrıca kitap hakkında sadece kapağı beni yönlendirdi. Fakat stand daki abi sağolsun yardımcı oldu ve bana gerçekten çok güzel kitaplar önerdi. İffet Ya Hu diye bir kitapta aldım ve inanın aldığım gün kitabın çogunu bitirdim. Kitapdaki ibretlik hikayeler beni o kadar etkilediki kendimi ağlamaktan alıkoyamadım. Ve yarın yazarı fuara gelicek. Sırf onun için gidip kitabımı imzalattırıcam ve internetten baktığım bir iki kitabı daha alıcam.Bunun yanında Yavuz Sultan Selim'i aldım. Fiyatı normalde 19 Tl fakat fuardan 10 Tl'ye aldım. Sağolsunlar. Evet şimdi Hz. Aişe'ye gelelim. Dün gittim almaya ve şuan 130'dayım. Böyle bir kitabı sadece okumak yetmiyeceğini anlayıp notlarda düşmeye başladım. Ve Bu notları bölüm bölüm yayınlamak istedim. Belki ilginizi çeker. Evet bu uygulamaya vaktim olduğu zaman başlayacağım. Takip ederseniz sevinirim.

2 yorum:

  1. bu kitap bana hediye gelmisti kutupanemin rafinda duruyor.hala okuyamadim, senin sayende diger okumaarimi biraz hizlandip, bunu da okumak için .( bu arada : yasin 15 ama zeka yasin biraz daha yuksek gibi gorunuyor) sevgiler :)banada gelebilirsin ;

    YanıtlaSil
  2. Canım, Çok teşekkür ederim. Çok okuduğumu söylemiştim. Evet fantastik,aşk,türk romanları yeterince okudum. Ama anladım beni böyle şeyler etkilemiyor. Böyle kitapları okumayı çok seviyorum tabi herkesin zevki farklı :) İnşallah okuduğunda beğenirsin

    YanıtlaSil

Yorumunu emanet etti ve gitti