9 Mayıs 2012 Çarşamba

Tanımlanamayan Hastalık

   Evet benim kolumda başlayan beze bacağıma geçti ve birden ateşim çıktı. Hastaneye koştum tabii. Acile bir girdim sanki uzaydan gelmişim gibi bana bakıyorlar. Neyse sorunu anlattım. Sonra kanımı aldılar, ateşimi ölçtüler, her şeyi test ettiler, ultrasona girdim, film çektim falan filan ben halsiz düştüm. Çünki kanımı iki kere aldılar ve damarımı bulamadı salak doktor. Gidip sedyelerden birine yattım bende. Sonra yaklaşık 7-8 doktor başıma toplanıp bezeyi incelemeye başladılar. Enfeksiyondur diyorlarda anlaşılamadı hala. Neyse 2 gün sonra ben başka hastaneye geçtim. yine kan verdim, idrar testi, ultrason derken benim kolumda 5 delik oluştu. Çok kötü bişey. Kanım 0-Rh negatif ve kansızım. Neyse bu arada benim bölüm Kadın hastalıkları. Polikinlik bebek ve hamilelerle dolu. Beni gören hemşireler bekar mı? diyip duruyor. Bende garibim dert anlatmaya çalışıyorum. Yok ilk kollardan beze çıktı ordan bacağıma geçti' falan filan. Biz sonuçları alıp doktora gittik. Doktor eğer bezede bastırınca ağrı olmasaydı ve bu ilaçları kullandıktan sonra bu şişlik inmezse sana lenf kanseri taraması yapıcaz dedi. Evet bugün belki birşey olursa öğrendiğim ilk gün olucak. Sağlığınıza iyi bakınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu emanet etti ve gitti