12 Eylül 2011 Pazartesi

Bir Çocuk Sevdim' Dizisi

Geçen hafta Cuma haftalardır fragmanını gördüğüm ve o çok izlemek istediğim dizi vardı. Babamında maçı vardı evet ama bu engel değildi. :D Sonra misafir geldi ve ben izleyebildim! Sen ne harika bir dizisin! 3kere izledim sonradan Bir Çocuk Sevdim'i. Bir kız nasıl olduysa zengin bir çocukla çıkıyor. Ve onu hamile bırakıyor. Sonra babası çocuğa kızı aşağılarken kız duyuyor ve çocuğu terk ediyor. Eve geldiğinde kapıda babasını sinirli görünce bayılıyor. Ve hastanede hamile olduğu ortaya çıkıyor. Senaryo güzel gidiyor 2.fragmana baktığımda. Büyük ihtimal o kız Has Otomobilin sahibiyle evlenicek sonunda. Ne diyim millet toplaşın Cuma günü Tv'nin başına!

3 yorum:

  1. 1. bölümünü izledim hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. evet daha olmadı. ama evlenicek baksanıza :D Bu kaşları bitişik oğlan bıraktı gitti

    YanıtlaSil

Yorumunu emanet etti ve gitti