4 Eylül 2011 Pazar

Yeşillik, Doğa!

10 Gündür Göller yaylasındayım. Tabiatanayla iç içeydik. Toprakta yalın ayak yürüdüm falan. Evet az önce yağmur yağdı. Missss gibi bir toprak koktu. Bende biraz resim çektim. Hava soğuk, ayaklarım donuyor hatta.


        Bunu akşam çektim. Hava turuncuydu. Birde ay çıktı. Bakın;


  Buranın kararmış olduğuna bakmayın. Üstteki fotoyla aynı anda çekildi.


   Bunuda paylaşmadan edemedim. Çok güzel di mi?


 Az önce yağmur yağdı demiştim ama güneş çıkmıştı çoktan. Zaten çamaşırları toplamaya kalmadan yağmur da bitti.  Bizimkilerde sacda börek pişiriyordu. 



   Burası bizim bahçenin girişi. Nenemde garibim burdan biyere gitti hala gelemedi. 



     Yağmurdan sonra ev hep böyle loş olur. Halamda yorgan dikiyor.

                                       

                                              Albüm şimdilik bu kadar. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu emanet etti ve gitti